9.28.2010

Kansai Rainbow Parade 関西レーンボーパレード

A picture I took 2 years ago when I went to the Parade myself!
二年前パレード行った時の写真です。
Hey there ladies!
Are you queer and living in the Kansai area? Well have I got some news for you! There's going to be a Pride Parade (called Rainbow Parade) in Osaka on October 9th. And unlike big Pride Parades in the states, you actually get to walk in this one just by showing up! You see, now you have to go.

Here's a link to their English website for more info: http://kansaiparade.org/2010/index_en.html

Sadly, I can't go since I'll be starting training for my new job on the same day. Which is why I want you to go for me! Be awesomely gay in my absence, ok? :)

おはよう、みなさん!
あなたはクイアーガールですか?関西に住んでいますか?んじゃ~関西のニュースがありますよ!10月9日、大阪でレーンボーパレードというLGBTイベントが始まりますよ。アメリカの大きいパレードと違って、このパレードの始まるの場所に行ったら、みんなさんが歩けます。

よかったら、間パレのサイト見てください!http://kansaiparade.org/2010/
とても楽しそうです!!あたしは仕事で行けないんですけど、私の変わりに行ってくださいね!

1 comment:

  1. はじめまして、ビアン通信のLinkから飛んできました。totです。私は全性愛者で関東在住ですが、年は同じ23歳です!英語がとても苦手なので、なかなか英文は読めませんが、これからも楽しみにしていました。お邪魔しました!

    ReplyDelete